CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

السبت، 28 يونيو 2008

عمرك فكرت؟


عمرك سالت نفسك قبل كدة

عمرك لاحظت السؤال اللى انت دايما تكرره
عمرك حصلت على اجابة لسؤالك

لو انت عمرك ما فكرت فى سؤال لو فكرت دلوقتى

ممكن يكون ايه

انا هسيبك تفكر مع نفسك شوية

....................................

.......................................

ها فكرت فى السؤال اوعى تنساه بقى لانك هتكتبهولى

بس يا ترى ليه اجابة بس مش تخاف انا مش عايزة الاجابة

انا عن نفسى بسال دايما نفس السؤال بس مش عارفة اجابة

عارفين ايه السؤال

ليه؟؟؟

اى حاجة ليه ؟

مش عارفة هو ده السؤال اللى دايما بتكرر معايا وان شاء الله

اعرف الاجابة

ياريت بقى كل واحد بيفكر فى سؤال يكتبهولى ونفكر سوا

وياريت مش تبخلوا عليه بالتعليق ها

عمرك فكرت انت بتكتب لمين او مين اللى هيقرا

فكرت انت بتخاطب انهى فئة

فكرت انت عايز ايه من اللى انت بتكتبه

عمرك فكرت فى اللى بيحصلك حلو او وحش

عمرك حللت المواقف اللى بتحصلك ووصلت لنتيجة

عمرك جيت فى نهاية اليوم وانت راسك على المخدة ومشيت شريط يومك امام عينك

وحسيت بالرضا عن يومك او حتى عن حاجة واحدة من يومك

اكيد فى حد بيعمل كدة مش انا لوحدى ههههههههههههههههههههههه

اتمنى لكم ايام سعيدة خالية من الاسئلة التى ليس لها اجابة

22 التعليقات:

حبيبه يقول...

السلام عليكم
انا عندي سؤال محيرني وفكرت فيه طول اليوم
هل الصداقة بين البنت والولد بتكون ناجحة؟
والسؤال دة كتبته النهاردة في بوست في المدونة عندي
مستنية اجابتك ع السؤال

tote يقول...

حبيبة
انا اشكرك على قدومك واجابة سؤالك بالنسبالى ان الصداقة بين البنت والولد بتنجح بس.......لو فى حاجات كتير اولها الاحترام والنضج والصدق اهم حاجة برده العلانية يعنى الاهل لازم يكونو عارفين الصداقة ديه مش تكون الواحدة مخبية على اهلها وتقولى ديه صداقة واعتقد ان اكثر الصدقات نجاحا هى صداقة العمل وبجد الصديق بجد بيبان من الاول وعمرك ما كنتى هتسالى السؤال ده لو كنتى اختارتى الصديق الصح من الاول واتمنى زيارتك الدائمة

ahmed_k يقول...

اولا انا لما بحط راسي علي المخده بنام علي طووووول وبفكرش في حاجه علشان مبروحش للمخده الا لما بكون مش قادر افضل صاحي , وبالنسبه لسؤالك اللي محيرك (ليه؟)فاجابته قالها عبد الوهاب من زمان (من غير ليه ) والسؤال اللي بفكر فيه امتي حتجوز ؟ ولسه مش عارف اجابته , سلام ختام

tote يقول...

ahmed
اشكرك عل اجابتك على سؤالى وان شاء الله هتتجوز وكل تاخيرة وفيها خيرة يمكن ربنا شايلك بنت الحلال اللى تسعدك ولو انت مستعجل لالا مش هقولك انا موجودة ههههههه بس ممكن ادورك لو عايز وربنا يسعدك

forbidden zone يقول...

أأأأأأأأأأأأأأم،فعلاً أسئلةمهمة إحنا طبعاً بنسألها، بس إنت دلوقتي لفتي نظرنا ليها، أنا ماعنديش سؤال في دماغي دلوقتي بس لما أفتكر حقللّك، بوست جميل، أرجو إنك تردي الزيارة
إسراء،لبنان
سلام

blue-wave يقول...

على فكرة بقى ليه دا سؤالى انا ومسجله فى الشهر العقارى كمان:)

ahmed_k يقول...

شفتي ازاي كلامي له تاثير ,
فكرتك بعبد الوهاب روحتي حطاله أغنيه علطووووول

مبروك النيولوك لمدونتك

تعليقين في بوست واحد اهه

Mafrousa يقول...

انا جيت
لاقيت عبد الحليم بيغني و لاقيت ناس حلوين..من زمن حلو
انبسطت ..لأن البنت لسه صغيرة.هههههه
كل الاسئله إلى بتسأليها انا بسألها و عارفه كمان إيه السؤال التاني اللي بسأله لنفسي..امتى؟؟؟
امتى كل حاجه بأه

جنّي يقول...

أنا عندي سؤال ..
كيف ندخل الجنة ؟؟

مدونتك جميلة وواعدة بالتوفيق ياست توتي

----------------------------
حبا فى رسول الله

نجتمع دائما معا لنطبق منهجه صلى الله عليه وسلم فى كافة أمور الدين والدنيا فنكن بإذن الله خير أمة أخرجت للناس كما وصف الله أمة خير الأنام فهل نكون خير أمة ؟؟
هل نلبى الدعوة لنجمع جهودنا ونصطف معا كالبنيان المرصوص و نشد بعضنا بعضا كلٌ فى مجاله بفكرة أو نصيحة أو مساهمة فعلية

هل نثبت حبنا لرسول الله فعلا لا قولا ؟؟

فالحب أفعال لا أقوال

هلموا معا نجتمع ونتفاعل ونصلح من شأننا كله

حباُ فى رسول الله

http://www.7obnferasolallah.blogspot.com

http://www.facebook.com/group.php?gid=18625528460


http://la3lahakhier-2.blogspot.com/


ساهم معنا ولو بوضع إعلان الحملة فى مدونتك

فارس بلا جواد يقول...

lodاذا كنتي سألتي نفسك (ليه) .. فهذا شيئ جيد حتي وان كنتي لم تصلي الي اجابة .. لانك بذلك أفضل كثيرا من اللذين لم يحاولوا أن يطرحوا علي نفسهم السؤال
فكثرة الأسئلة مع النفس تقودونا الي رحلة البحث عن الذات لكي نعرف أنفسنا جيدا

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

انا عندي سؤال
امتي مرتب الشهر يكفي لآخر الشهر
سؤال عوييييييييييييص بيشغل بال الأسر المصرية التعيسة

إيثار يقول...

اناديما اسال نفسي
انا مستقبلي هيكون ازاي
و عمري ما لقيت جواب

tote يقول...

اسراء
نورتينى بزيارتك واكيد هتقل واجيلك ومرسى على كلامك الجميل

tote يقول...

blue_wave
هو سؤالك بس من حق كل الناس برده ولا انت هتحتكرة وياريت لو هو سؤالك تقولى الاجابة بقى

tote يقول...

ahmed
انت تنور البيت بيتك والله يبارك فيك مرسى وياريت تنورنى كدة دايما

tote يقول...

واحدة مفروسة
يارب ابسطك كدة كمان وكمان وبالنسبة لسؤالك اكيد هيجى الوقت الصبر مفتاح الفرج نورتينى

tote يقول...

جنى
اشكرك واتمنى لك التوفيق ايضا واكيد انا معاك وحب الله رسوله مش زى اى حب
جزاك الله خيرا

tote يقول...

فارس بلا جواد
كلامك رفع من روحى المعنوية والله واشكرك وياريت تزورنى دايما

tote يقول...

المفقوعة مرارتها
ياستى خفى شوية من المصاريف الكتير ديه وهو يكفى مش لازم البعزقة يمن وشمال ولا ايه ههههههه ربنا يعينك ويعينا جميعا

tote يقول...

عاشقة الحب
المستقبل شئ مجهول وما فيش حد بيعرف مستقبلة بالظبط كل اللى عليكى انك تعملى بجد وسيبى الباقى على ربنا

ادم المصرى يقول...

انا مبسوط من بوستك جدا ولكن مش هجوبك على الاسئله غير فى اميل وعلى فكره شفتى فكرتى جابت نتيجه معاكى اذاى عرفه ليه عشان حاولتى تفكرى بس فحاجه لنفسك سلام يا اجمل صديقه

tote يقول...

ادم المصرى
الصراحة انا سمعت كلامك من اول مرة دخلت فبها عندى ولحد دلوقتى واشكرك مساعتك ليه يا جميل واتمنى اكلمك قريب