CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأربعاء، 18 يونيو 2008

مجرد تعارف

صباح الخيراو مساء الخير
من الاخر السلام عليكم رجالة وستات
انا سعيدة جدا بانى ابتديت اكتب فى مدونة خاصة بى
واتمنى ان اكتب عن كل المواضيع اللى شاغلة كل الناس شاء الله انا متوقعة
كل ..............خير
وكفاية كدة بقى علشان انا مش بحب الرغى وعلشان مش تصدعوا من اولها
وشكرا

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

صحيح انا واحد من الناس اللى معاكى فى الموضوع بس انا شايف ان البعبع الاساسى اللى مخلينا اسفل سافلين هو الاستهتار اللى بيعلمه البيت للطالب وانه يعيش حياته على قفا غيرةوطبعا اوعى تنسى الوسايط والبرشام فى اللجنه وخصوصا بعض التوصيه على الطلاب اللى كنت بشوفها بعينى

ادم المصرى يقول...

بصى ومن الاخر بردو انا سعيد بيكى جدا وخدى اول نصيحه من اخوكى ادم لو تحبى مدونتك يخشلها معلقين كتير حولى تفضى ساعه من وأتك كل يوم وتخشى ردى على اكبر كميه من المعلقين وتدعوهم الى مدونتك لو متعرفش طريق مدونات خشى مدونتى هتلقينى مسجلهم فى الصفحه الرئيسيه او خشى التعليقات ودوسى على المعلقين عندى تحياتى وياريت اكون مديأتكيش ابدا

tote يقول...

ادم المصرى
متشكرة جدا على النصيحة الجميلة ديه ووكمان انا هسمع الكلام واعمل زى ما قولت وشكرا لاتاحتك اسماء المدونات فى مدونتك وانا اسعد بيك

tote يقول...

blackmagic
فعلا هى ديه برده مشكلة المهم احنا بقى الجيل الصاعد نبتدى بنفسناوشكرا ليك